Tutvun tingimustega

Liisi järelmaks
Aktsepteeritud dokumendid
1. Eesti Vabariigi pass
2. ID-kaart
3. Eesti Vabariigi välismaalase pass
Kuidas taotleda Liisi järelmaksu?
• Järelmaksu taotlus koos kauba ja Teie andmetega edastatakse automaatselt LIISI’le. Vajadusel küsib LIISI e-posti teel täiendavaid küsimusi.
• Positiivse vastuse korral koostab LIISI laenulepingu ja saadab Teile allkirjastamiseks.

Postiga - Allkirjastage vastavalt kokkuleppele leping. Kui valisite lepingu allkirjastamise posti teel siis postitage see esimesel võimalusel aadressile Aardla 25G, Tartu, 50110, SV Akustika OÜ.
• Koos lepinguga postitage ka oma isikut tõendava dokumendi koopia, kuhu kirjutage oma käega KOOPIA ÕIGE, ning allkirjastage.
Digitaalne allkirjastamine - laenulepingu saadetakse teie e-posti aadressile. Te allkirjastate lepingu digitaalselt ja saadate meile tagasi. Tellimust hakatakse komplekteerima kohe pärast lepingu õigsuse kontrollimist.
• Esimene sissemakse tuleb tasuda SV Akustika OÜ arvelduskontole EE972200221011932797 Swedbankis.
NB! Esmane sissemakse peab olema tasutud järelmaksutaotleja arveldusarvelt.
• Pärast lepingu allkirjastamist ja sissemakse laekumist SV Akustika OÜ kontole loetakse Teie leping jõustunuks.
• Lisainfo saamiseks palume pöörduda LIISI poole info@liisi.ee või telefonil 675 5055.
Kuidas jarelmaksu vormistada? On-Line - https://www.akustika.ee
• Valige välja huvipakkuv kaup või kaubad, lisage see/need ostukorvi.
• Ostukorvis klikake nupule ' Osta Järelmaksuga '.
• Täitke kõik vajalikud väljad.
• Kui olete väljad täitnud, klikake nupule ' ESITAN TAOTLUSE '.
Kuidas internetipangast konto valjavõtet saada?
Swedbank
Sisene www.swedbank.ee internetipanka
Vali „Igapäevapangandus“ ja „Konto väljavõte“
Märgi periood „Algus“ (tänasest päevast 6 kuud tagasi) ja „Lõpp“ (tänane päev).
Vali „Saada päring“
Vali „PDF“. Vajuta „Save“ ja salvesta fail arvutisse.

SEB Pank
Sisene www.seb.ee internetipanka.
Vali „Kontod/Maksed“ ja sealt „Väljavõte“.
Märgi perioodiks „Alates” (tänasest päevast 6 kuud tagasi ) ja „Kuni” (tänane päev).
Vali „Salvesta PDF formaadis“ ja salvesta fail arvutisse.

Danske Pank
Sisene www.danskebank.ee internetipanka.
Vali „Kontod“ ja „Konto väljavõte“. Märgi „Valuuta“ EUR. Vali „Lühiformaat PDF-failina“.
Märgi „Väljavõtte periood“ Alates“ (tänasest päevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (tänane päev).
Vali „Tellin väljavõtte“ ja salvesta fail arvutisse.

>Nordea Pank
Sisene www.nordea.ee internetipanka.
Vali „Konto väljavõte“.
Märgi perioodi „Alguskuupäev” (tänasest päevast 6 kuud tagasi) ning „Lõppkuupäev” (tänane päev).
Vali „Väljavõte PDF kujul“. Vajuta „Save“ ja salvesta fail arvutisse.

Kuidas leping digitaalselt allkirjastada?
LIISI järelmaksuga ostes on Sul võimalik järelmaksuleping allkirjastada digitaalselt DigiDoc portaalis, aadressil http://digidoc.sk.ee ID-kaardi abil antav digiallkiri on seaduse silmis võrdne omakäelise allkirjaga. (loe lisaks http://www.id.ee/?id=10536)

ID-kaardi elektrooniliseks kasutamiseks on vaja:
• ID-kaarti - väljastab Kodakondsus- ja Migratsiooniamet (KMA)
• PIN-koode - väljastatakse koos ID-kaardiga. Kui koodid on kadunud, saad uued KMA-st või ID-kaardi järelteenindust pakkuvast pangakontorist
• Kehtivaid sertifikaate - kui sertifikaadid on aegunud, siis saad neid uuendada ise internetis aadressil sk.ee/id-kontroll/
• Internetiühendusega arvutit
• Kaardilugejat - küsi arvutipoest või oma pangakontoris
• ID-kaardi tarkvara - paigalda aadressilt installer.id.ee

Mobiil-ID kasutamiseks on vaja:
• Mobiil-ID toega SIM-kaarti
• PIN-koode – väljastatakse koos Mobiil-ID SIM-kaardiga
• aktiveerida Mobiil-ID kasutamine ID-kaardiga aadressil mobiil.id.ee

Järelmaksulepingu sõlmimise protsess digitaalse allkirjastamise korral
- Veenduge, et teie arvutisse on paigaldatud ID-kaardi/Mobiil-ID rakendus: installer.id.ee
- Asetage ID-kaart lugejasse / pange valmis mobiiltelefon.
- Salvestage e-kirjaga saadud dokument arvutisse.
- Leidke Windows Exploreris arvutisse salvestatud fail.
- Klikake failile ning avaneb digiallkirjastamise aken. Akna parempoolses osas asub AKUSTIKA töötaja allkiri.
- Akna vasemas osas asuvad lepingu failid. Avage need lepinguga tutvumiseks.
- Kui leping on sobilik, vajutage nupule "Lisa allkiri".
- Mobiil-ID-ga allkirjastamisel tuleb akna ülaosas valida "Kasuta Mobiil-ID-d".
- Sisestage nõutav PIN-kood 2.
- Teie allkiri ilmub AKUSTIKA töötaja allkirja kõrvale. Salvestage faili arvutisse. Nüüd võib selle akna sulgeda.
- Klikake e-posti programmis saadetud lepingutega kirjas nupule "Vasta", manustage allkirjastatud fail ja saatke meile tagasi.